Bedrijven en Bedrijfsleven

Teamleader CRM software

donderdag, 25-4-2019  

teamleader bestaat sinds 2012 en is sindsdien enorm gegroeid vanuit een cusomter centric filosofie. Het is een toegankelijk bedrijf. teamleader denkt vanuit de klant, omdat het zelf een groeiend bedrijf is. Ook is teamleader erg efficiënt in haar werk. Ze werken er altijd aan om hun CRM software, facturatiesoftware en projectmanagement tool te optimaliseren. Maak kennis met ons bedrijf en onze CRM software, om jouw bedrijf ook nog efficiënter te maken! Lees meer op: https://www.teamleader.nl/functies/crm-software over onze CRM software.

CRM software van teamleader

Het CRM software van teamleader zorgt ervoor dat alle contacten en klanten van het bedrijf snel en overzichtelijk te beheren zijn. Je hebt de mogelijkheid om toegevoegde contacten te koppelen aan bedrijven (die je ook zelf toevoegt) en kunt deze contacten ook een functie toekennen. Dan weet iedereen de de tool gebruikt, met wie ze te maken hebben en waar diegene verantwoordelijk voor is binnen het bedrijf. Met het CRM software van teamleader heb je alle informatie en kennis over je eigen klanten binnen handbereik, denk hierbij aan:

  • Alle klanten en contacten van je bedrijf kan je eenvoudig beheren 
  • Je kan doelgroepen in je CRM software instellen
  • Je kunt alle informatie over klanten automatisch laten ophalen, door middel van het invoeren van een KVK nummer in teamleader
  • Alle contactmomenten die je hebt gehad of nog wilt hebben met je klanten, leads of contactpersonen zijn online te beheren in ons CRM software
  • Je kan nieuwsbrieven verzenden via teamleader, vanuit het geïntegreerde platform

Al je contactmomenten beheren en inzien

In teamleader is het mogelijk om al je contacten en je gehele CRM te beheren. Je voegt bedrijven en contactpersonen toe. Deze 2 kunnen gelinkt worden, zodat je ziet bij welk bedrijf je contactpersoon werkzaam is. Vervolgens kun je een functie toevoegen, zodat iedereen weet met wie ze te maken hebben. Als je een bestaande contactenlijst hebt, kun je dit via een CSV import of een API toevoegen aan je CRM software van teamleader.

Je kan via een actie overzicht ook volgen en inzien wanneer je collega’s contact hebben gehad met een bedrijf of een contactpersoon. Dit maakt het benaderingsproces wat gemakkelijker en efficiënter, omdat je precies weet waar het gesprek de laatste keer is gebleven. En vanaf hier kan je het dan zelf gewoon oppakken, omdat je alle info inziet en weet waar het over gaat. Het is ook te zien hoe contactpersonen zijn benaderd door jou of je collega’s, dit kan via telefoongesprekken zijn, e-mails die zijn verstuurd, meetings die zijn gedaan en facturen die zijn verstuurd. Alle communicatie van de klant is zichtbaar en volledig beheerbaar. Dit geeft het voordeel dat een contactpersoon niet twee keer hetzelfde hoeft te vertellen, omdat jij bijvoorbeeld niet weet waar de contactpersoon en jouw collega het over hebben gehad.

Ben jij ook zo enthousiast geworden over de CRM software van teamleader? Mooi, dan hoor jij binnenkort ook bij onze teamleader familie. Je zult snel merken dat bedrijfsprocessen en contactbeheer veel soepeler gaat verlopen dankzij onze software. Neem contact met ons op om passend advies te krijgen over onze diensten en wij kijken uit naar een goede partnership!


Comments are closed.