Helpdesk en Servicedesk

Klantenservice Albert Heijn

maandag, 9-10-2017  

Contact met AH | Klantenservice 0900-0700

Als je klant bent bij een bepaald bedrijf, dan kan het zijn dat je af en toe iets wilt vragen of een klacht wilt doorgeven en dat is bij supermarkten natuurlijk niet anders. Zo kan het bijvoorbeeld gebeuren dat je de behoefte hebt aan contact met de klantenservice van Albert Heijn. Het kan immers gebeuren dat je iets bij hen hebt gekocht, wat niet aan jouw verwachtingen voldoet. Zo kan er bijvoorbeeld schimmel op een product staan of kan de verpakking niet goed gesloten zijn, waardoor het product niet meer vers is. Dit is natuurlijk erg vervelend. Door via de klantenservice Albert Heijn medewerkers hierover te informeren, kunnen zij maatregelen treffen om jou tegemoet te komen en om ervoor te zorgen dat dergelijke zaken in de toekomst voorkomen worden. Want voor jou als klant is het vervelend om ontevreden te zijn over iets wat je bij hen gekocht hebt, voor het bedrijf is dit net zo goed niet fijn. Geef jij het niet door, dan kunnen zij bovendien jou ook niet compenseren of hun productieproces verbeteren. Geef klachten dus altijd door aan de klantenservice van Albert Heijn. En ook voor vragen kun je natuurlijk altijd contact met hen opnemen, bijvoorbeeld vragen over jouw Bonuskaart of over een bepaalde actie die ze hebben.

Klantenservice Albert Heijn contacteren

Nu is het natuurlijk zo dat je de klantenservice Albert Heijn op veel manieren kunt spreken. Een van de eenvoudigste opties is misschien toch wel om gewoon naar de winkel te gaan waar jij altijd naar toe gaat. In ieder filiaal hebben ze immers een balie waar jij terecht kunt met je vragen en klachten en waar medewerkers voor je klaar staan. Een andere manier waarop je met de klantenservice van Albert Heijn in contact te komen, is door ze te bellen. Ook kun je natuurlijk op verschillende manieren online hen contacteren. Zo kun je het contactformulier op hun website invullen, waarna dit naar een van hun medewerkers doorgestuurd wordt. Een andere optie die je hebt is om via sociale media met hen in gesprek te gaan. Ieder zichzelf respecterend bedrijf heeft immers ook een eigen pagina op bijvoorbeeld Facebook en Twitter. Een speciaal team zit klaar om daar te reageren op de berichten die jij naar hen stuurt. Als je de klantenservice van Albert Heijn wilt bereiken, dan heb je hiervoor dus verschillende mogelijkheden, je kunt:

  • hen bellen
  • naar de servicebalie in de dichtstbijzijnde winkel gaan
  • het contactformulier op hun website invullen
  • een bericht achterlaten op hun sociale media pagina’s

Vind contactgegevens

Zoek jij naar gegevens van de klantenservice bij Albert Heijn, dan kun je deze heel eenvoudig vinden op de site van De Klantenservice. Je vindt daar bijvoorbeeld de adresgegevens waar jij een handgeschreven bericht naar toe kunt sturen en ook het telefoonnummer wat je moet draaien om de algemene klantenservice van Albert Heijn te spreken te krijgen kun je bij hen vinden. Daarnaast vind je bij hen ook een link naar het contactformulier, zodat je deze niet zelf op hoeft te zoeken en dat is natuurlijk wel zo gemakkelijk! Bovendien kun je bij hen ook terecht voor links waarmee je meteen op kunt zoeken waar het dichtstbijzijnde filiaal zich bevindt en het dichtstbijzijnde Pick Up Point. Met andere woorden, alle informatie die je nodig hebt om op de een of andere manier in contact te kunnen komen met de medewerkers van de klantenservice bij Albert Heijn kun je vinden op de website van De Klantenservice. Zo kom je altijd gemakkelijk in gesprek met een medewerker voor het stellen van jouw vraag of het indienen van een klacht. Lees meer…

Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest


Comments are closed.