Helpdesk en Servicedesk

Bel met de klantenservice van NS

Thursday, 14-6-2018  

▷ NS klantenservice | Telefoonnummer 1884

De NS klantenservice is zes dagen per week geopend voor al uw vragen over abbonnementen, de OV-chipkart en meer. Wanneer u vragen heeft over actuele reisinformatie en vertrektijden kunt u terecht op ww.9292.nl in plaats van bij de klantenservice van NS. Net als bij de meeste klantenservice krijgt u een keuzemenu te horen wanneer u contact opneemt met de klantenservice van NS. Omdat dit vervelend is en niemand van keuzemenu’s houdt hebben wij op onze website de keuzemenu’s van veel verschillende bedrijven hun klantenservice uitgeschreven. U zoekt eenvoudig op onze website naar het gewenste bedrijf en u kunt direct zien hoe hun keuzemenu werkt. Hierdoor weet u van te voren precies welke toetsen u moet indrukken om met de goede persoon verbonden te worden. Wanneer u contact opneemt met de klantenservice van NS bent u dus niet te veel tijd kwijt aan het onnodig beluisteren van keuzemenu opties. De klantenservice van NS is te bereiken op 0900 20 21 163. Van maandag tot en met vrijdag is deze geopend van 08.00 tot 22.00 uur. Op zaterdag zijn ze te bereiken van 09.00 tot 17.00. De telefoon is overigens niet de enige manier om met de klantenservice van NS in contact te komen. U kunt bijvoorbeeld ook contact opnemen via e-mail of het sturen van een brief. Daarnaast heeft de NS een uitgebreid serviceforum waar u met uw vragen terecht kunt. Ook is NS te vinden op sociale media zoals twitter. Wilt u snel antwoord op uw vraag? Neem dan via een van deze manieren contact op met de NS klantenservice. Wanneer u toch telefonisch contact opneemt bent u met behulp van onze website eenvoudig en snel door het keuzemenu heen. U leest de uitwerking van deze en vele andere keuze menu’s op onze website deklantenservice.nl.

De klantenservice van NS staan klaar voor al uw vragen

NS, ook wel bekend als de Nederlandse Spoorwegen is het grootste nederlandse spoorwegbedrijf. Dagelijks maken meer dan een miljoen mensen gebruik van de diensten van de Nederlandse Spoorwegen. De NS streeft er naar om zo duurzaam mogelijk de mensen van nederland op tijd op hun bestemming te brengen. Bent u benieuwd naar wat de Nederlandse Spoorwegen voor u kan betekenen? Neem telefonisch contact op met de klantenservice van NS en u wordt zo spoedig mogelijk te woord gestaan. U kunt hier terecht met al uw vragen en opmerkingen. Niet voor alle zaken is het echter nodig om contact op te nemen met de klantenservice. Veel informatie kunt u zelf gemakkelijk terugvinden in via Mijn NS op het internet. U kunt hier bijvoorbeeld al uw reisgegevens inzien van de afgelopen tijd. U kunt ook gebruik maken van Mijn NS om gemakkelijk uw geld terug te krijgen wanneer u bent vergeten uit te checken.

Het keuzemenu van de Nederlandse Spoorwegen.

Gelukkig is het keuzemenu van de Nederlandse spoorwegen niet te lang en redelijk simpel. Omdat je voor veel zaken zoals reisadvies op andere plekken terecht kunt zijn er slechts drie opties in het eerste menu. U kiest voor de eerste optie wanneer u vragen heeft over een abbonnement. U kiest optie twee wanneer u vragen heeft over het gebruik van de OV-chipkaart zoals het in- en uit checken of het activeren van uw kaart voor de NS. Heeft u overigen vragen of opmerkingen? Kies dan voor optie drie. Bij de klantenservice wordt altijd geprobeerd om u zo snel mogelijk in contact te brengen met een medewerker. Deze medewerkers zullen u vriendelijk te woord staan en zo goed mogelijk uw vraag beantwoorden. Neem contact op via 0900 21 20 163.


Comments are closed.